growing

برای باور بودن می نویسم .

growing

برای باور بودن می نویسم .

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ب.ظ

قدم اول

 من تا حالا وبلاگ نداشتم و دقیقا نمی دونم که می خوام چی بنویسم اینجا اما فقط میخوام یه جایی باشه تا از تجربیاتم و اتفاقاتی که میگذرونم بنویسم که مثلا ده سال دیگه برگردم و برم توش و بگم ای خدا چقدر جاهل بودم و این حرفا . البته می دونم دفترچه خاطرات کاربردش همینه اما خب از سال نود و یک بنده می نوشتم ولی به خودم اومدم و دیدم که حمل و نقل اون میزان دفترچه تا سی و چند یا حتی پنجاه و چند سالگی سخته . وبلاگ راحت تره . 

البته داشتم با خودم فکر میکردم که خب تلگرام هم هست . کانال بزن و توش بنویس.راحت تر هم هست . اهنگ و این حرفا . اما من یه مشکلی دارم . گرایش عجیبی به پاک کردن اکانت های شبکات مجازیم بعد از چند مدت دارم و میترسم که یهو ببینم من موندم و یه اکانت پاک شده و یه دل که می تپه برای کانالش.حالا شاید هم زدم . نمیدانم فعلا. 

خب فعلا همین . تا بعد 

  • white

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی